Sunday, June 28, 2009

Here comes vigil

Baru2 ni vigil kembali onstage kat jamming session "circle of friends" kat Perda Pulau pinang, dengan Aku, Wan dan amex...

kami main lagu...

1- Try to change me
2- 17
3- Rain
4- Breed
5- Fire Water Burn

Oh, gigs tu aku dan band2 yang terlibat sama2 organised... kami jugak ada buat compilation, dan vigil rekod satu lagu baru iaitu "17"... untuk comp tu. Jadi kalau hangpa nak beli, msg ja aku or hantaq mai kat aku rm10 beserta alamat hangpa. Oh ya, hangpa bleh dengaq lagu 17 tu dalam myspace vigil....


Baru2 ni pulak 27hb 6... Kami main kat gigs Jula-Juli Bintang 666, Tapi Wan tak boleh join, sebab dia dan sepatu69 ada interview dengan radio UITM shah alam, jadi kami ajak "ali"... basist Rime Illusion, Kami rehearsal Jumaat tu, sehari sebelum gigs... Ali memang best, baru rehearsal sehari dia dah dapat hafal lagu2 vigil. So Esok tu vigil onstage dengan Aku, Amex dan jugak Ali. Walaupun kami satu2 nya band Grunge dalam gigs tu, tapi best jgk sbb kami main ngan rakan2 band yang lain.

Kami main lagu...

1- Fire Water Burn
2- 17
3- Try to change me
4- Careless whisper
5- Breed
6- Bertemu dan berpisah (goodbye my love)


Dan.... Kami akan perform kat Sungai siput 5hb 7 nanti...

Go! VigiL Go!

Saya yang melaporkan...
Mohd Shafarizam

2 comments: