Tuesday, January 6, 2009

that first night

060109 - 1800.2400hrs

kami jamming buat pertama kali kat lang studio di sungai petani (sejam rm30...mahalnya..)

aku jumpak satu iklan yang tertulis "promisi"... maksud yang sebenarnya, promosi... gelak sakan.

merepek pasal radix...

untuk pertama kali kami jamming lagu:

1- try to change me
2- naive
3- rain
4- forgive me
5- fire water burn
6- down
7 - love song
8- smells like teen spirit.

Jamming session pertama kali yang terbaik dalam sejarah vigil. wan dan amex adalah org yang dicari selama ini.

abis jamming tokei studio mintak nama band, kami letak "jamband" atau "jamban"....
aku lupa nak bagitau "radixband".... dan last aku bagitau kat dia... "VIGIL"....

Vigil secara sahnya adalah

Zam- Vokal/Gitar.
Wan- Bass/Vokal.
Amex-Dram.

JANUARY 2009

5 comments:

  1. er.. hehe... di sini aku cerita pasal vigil yang kembali bermula dengan angka kosong. iaitu vigil dengan permulaan yang baru. vigil 10 tahun lepas dah aku buang jauh-jauh nun di hujung dunia hehe.

    Bermula tahun ni, vigil adalah sebuah band "newcomer"... zero, sapa pun tak kenai kami, kami akan keluaq dengan demo, then ep untuk perkenalkan band vigil dalam scene di malaydia khususnya di pulau pinang dan utara tanahair... seterusnya taktau lagi apa akan jadi...

    apa saja yang aku rasa menarik untuk diceritakan pasal cerita terbaru vigil, aku akan letakkan dalam blog ni. aku tak invite org untuk baca blog ni, untuk sapa yang betul2 nak tau pasal kami saja hehehe.

    ReplyDelete
  2. er, ini kemunculan semula vigil ke? wah tringat dlu kongsi stage kt actors, greenhall. lama dh dahulu kala. :)

    ReplyDelete
  3. ya saya, dengan rasa rendah diri kami akan kembali ke scene yang semakin kucar-kacir ni.

    ReplyDelete
  4. cittt...kau x invite pun aku datang baca gak,,aku ni dah jadi fans vigil dah,lame tul x tgk vigil perform..rindu gila..huhu..wahh bagus2..aku x sabaq nak dgr demo baru vigil..senang2 pos la kat alamat lama ye..aku x pindah umah pun..

    ReplyDelete